Garanciális ügyintézés

▪️ Üzletünkben vásárolt készülék esetén:
Az üzletünkben vásárolt, meghibásodott készüléket a hatályos jogszabályoknak megfelelően természetesen díjmentesen szállítjuk egy budapesti Apple garanciális központba. Adatai mentését az üzletben elvégezzük (amennyiben lehetséges), majd a visszaérkező készülékre visszaállítjuk!

▪️ Nem az üzletünkben vásárolt készülék esetén:
Mivel üzletünk nem Apple garanciális átvevő pont, ezért a nem nálunk vásárolt készülék garanciális ügyintézését 5 000 Ft “szállítási és ügyintézési díj” ellenében tudjuk vállalni. Ezen szolgáltatás keretében az AlmaVilág egy SZÁLLÍTÁSI ÉS ÜGYINTÉZÉSI SZOLGÁLTATÁST nyújt, a garanciális ügyintézés folyamatára, időtartamára és kimenetelére NINCS BEFOLYÁSA. Az ár adatmentést és tárolást nem tartalmaz!
Amennyiben mégis élni kíván a jogszabályok adta ingyenes garanciális ügyintézési folyamattal, kérjük a készülékét a vásárlás helyszínére, vagy egy budapesti Apple garanciális átvevőpontba szállítsa (pl.: iStyle, iCentre, Almárium stb.).

This entry was posted in . Bookmark the permalink.