Házhoz szállítás futárszolgálattal

Az ország egész területére megrendelheted a kiválasztott termékeket házhoz szállítással. A kiszállítást a GLS futárszolgálat végzi, Magyarország területére a szállítási költséget 30 000 Ft vásárlási érték felett átvállaljuk. 30 000 Ft érték alatt a szállítás díja Magyarország területén belül GLS futárszolgálattal 1 490 Ft, Magyar Posta – MPL csomagküldő szolgálattal 1 990 Ft. Amennyiben a megrendelt termékek mindegyike nem érhető el üzletünkben, abban az esetben a rendelés további menetéről emailben vagy telefonon tájékoztatunk. A csomagot a futárszolgálat a felvételtől számított 1-2 munkanapon belül szállítja ki a megadott címre, a felvételről a GLS futárszolgálat e-mailben küld értesítést.

Személyes átvétel üzleteinkben

A megrendelt termékeket személyesen is átveheted nyitvatartási időben az üzletünkben. Címünk: 3530 Miskolc, Széchenyi István út 50. Amennyiben a megrendeléskor készleten volt a termék, azonnal átvehető. Egyéb esetekben meg kell rendelnünk a terméket, és meg kell várnunk a beérkezését. Erről e-mailben értesítünk. Kérjük, ebben az esetben mindenképp várd meg az értesítésünket mielőtt elindulnál a kiválasztott üzletbe.

Online bankkártyás fizetés

Webáruházunkat a B-Payment online fizetési rendszere szolgálja ki, eztáltal gyors, kényelmes, és biztonságos bankkártyási fizetési lehetőséget tudunk kínálni. Fizetéskor átirányítunk a B-Payment online felületére, itt kell megadnia a bankkártyája adatait. Több különböző típusú kártyával is fizethet, így például VISA, VISA Electron, MasterCard, Maestro kártyákkal is.

Bank átutalás

A megrendelt termékek vételárát előreutalásos fizetési móddal is ki tudja egyenlíteni. A rendelés beérkezése után a rendszerünk a szükséges információkat a rendeléskor megadott e-mail címre fogja küldeni. Nagyon fontos! A megjegyzés rovatban kérjük tüntesse fel a rendelési számot! Tájékoztatunk, hogy a készleten lévő, nem kifizetett termékeket 3 munkanapig tudjuk félretenni. A termékeket az utalás beérkezése után szállítjuk ki illetve vehetők át üzletünkben.

Utánvét

Jelenleg nem szállítunk utánvétellel terméket, minden esetben előre fizetés szükséges.

Részletfizetési lehetőségek

Jelenleg nem ajánlunk lehetőséget termékek részletfizetéssel történő rendezésére.

 

Termékvisszaküldés menete – elállás 14 napon belül

Webshopunkban leadott rendelésed átvételétől számított 14 napon belül indoklás nélkül elállhat a vásárlástól
Megkapta, de nem tetszik? Véletlenül rosszat rendelt? Még sincs szüksége a termékre? Az online vásárolt termék kézhezvételt követő 14 napon belül joga van elállni a vásárlástól, és semmilyen indoklással nem tartozik az AlmaVilág üzletnek.

Az online vásárlások során fizikai kontaktus nélkül, csupán képekre, videókra, vásárlói véleményekre alapozva rendelhetünk meg termékeket, emiatt a végén nem biztos, hogy valóban olyan terméket kapunk, amire gondoltunk. A jog ezt a helyzetet igyekszik kompenzálni az online vásárlás elállási lehetőségének megteremtésével, mindezt azért teszi, hogy megvédje a vásárlókat.
A vásárlástól való elállással kapcsolatos összes tudnivalót az AlmaVilág ÁSZF 6. pontjában olvashatja https://almavilag.hu/aszf/ amely a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól jogszabályban előírtak alapján készült.

Akár ki is bonthatja és kipróbálhatja a terméket. Az elállási folyamat azzal kezdődik, hogy a fogyasztó egyértelműen bejelenti elállási szándékát.

Elállási jogával az alábbi feltételek teljesülése esetén tud élni.
Kézhezvételtől számítva 14 napon belül visszaküldi számunka

– a terméket hibátlan állapotban,
– a termék minden kiegészítőjét hiánytalan és hibátlan állapotban,
– a termék eredeti csomagolását,
– az általunk küldött számlát,
– valamint a mellékelt elállási nyilatkozatot kitöltve.

Címünk: Kerden Kft. 3530 Miskolc, Széchenyi István utca 50. Telefon: +36304447747 Email: kerden.kft kukac gmail.com

Visszaküldéshez javasoljuk a GLS futárszolgálatot. Eseti csomagfeladás megrendelés a https://gls-group.com/HU/hu/eseti-csomagfeladas címen található. A visszaküldés határidőben teljesítettnek minősül, ha a fogyasztó az árut a határidő lejárta előtt elküldi. A terméket a fent leírt állapotban személyesen is vissza tudja juttatni az üzletünkbe nyitvatartási időn belül.

A csomag visszaérkezését követően meg kell vizsgáljuk a terméke(ke)t, és ha nem találunk az elállástól való kizáró okot elindítjuk a termék vételárának visszaküldését. Bankkártyás fizetés esetén visszafordítjuk a fizetéskor használt bankkártyához tartozó számlaszámra, egyéb fizetési mód esetén visszautaljuk a számlán szereplő névhez tartozó, elállási nyilatkozaton megadott bankszámlaszámra.

 

Szállítási feltételeinket:

1. Ön a megrendeléskor jogosult megjelölni a fizetés módját, amely banki átutalás, online fizetés illetve személyes átvétel üzletünkben (készpénz vagy bankkártyás fizetés) lehet.

2. Házhozszállítással történő kézbesítés esetén a termék ellenértékén felül az esetleges szállítási díj is kiszámlázásra kerül. A szállítási díj Magyarország területén belül 30 000 Ft rendelési érték felett ingyenes, alatta GLS futárszolgálattal 1 490 Ft, Magyar Posta – MPL csomagküldő szolgálattal 1 990 Ft.

3. A számlát és az elállási dokumentumokat kiszállításkor a megrendelt termékkel egyidejűleg kézbesítjük.

4. Banki átutalás fizetési mód megjelölése esetén:
Amennyiben a termék vételára és szállítási díja átutalással előre kerül kifizetésre, csak a (esetleges szállítási díjjal növelt) vételárnak bankszámlánkon történt jóváírását követően indítjuk el a termék kiszállítását.
Amennyiben a megrendelt termék(ek) vagy termékek egy része raktárkészletből nem érhető(k) el – erről Ön emailben kap tájékoztatást – akkor Önnek lehetősége van megrendelését módosítani. Amennyiben nem kíván az eredeti megrendelésen módosítani, akkor a termék(ek) beérkezéséről telefonon vagy emailben értesítjük Önt.  Kérjük, a tájékoztatás után utalja át a számlán szereplő összeget bankszámlánkra, az átutaláskor pedig a közleményben tüntesse fel a rendelésben szereplő rendelési számot. Amint az összeg a bankszámlánkra jóváírásra került, a megrendelt termékeket – telefonon vagy emailben egyeztetett időpontban – a Szállító kiszállítja Önnek. A kiszállítás időpontjáról emailben értesíti a futárszolgálat.

5. Online fizetési mód megjelölése esetén: Az online fizetés a B-Payment fizetési rendszerén keresztül történik. A fizetéshez meg kell adnia bankkártyája számát és adatait, a fizetést a bank rendszere teljesíti. Ez azt jelenti, hogy a fizetés biztonságát a B-Payment Zrt. garantálja.

6. Amennyiben a Szállítási értesítőben megjelölt kiszállítási időt pontosítani vagy módosítani szeretné, úgy a Szállító ügyfélszolgálatával kell a kapcsolatot felvennie. A kiszállítás módosításához szüksége lesz a csomagszám megjelölésére, mely a Szállítási értesítében található.

7. A Szállító adatai:
Név: GLS futárszolgálat
Központi ügyfélszolgálat elérhetősége:
Telefon: (+36 1) 802 0265,
Email: info@gls-hungary.com
Ügyfélszolgálati időszak: 7.00 – 20.00 h

8. Szállítási információk:
Szállítási költség Magyarországon belül: 30 000 Ft feletti értékű rendelés esetén díjmentes. 30 000 Ft érték alatt 1 490 Ft.

9. Az Áruházban megrendelt termékek kiszállítását kizárólag Magyarország területén vállaljuk. A termékek Magyarország határain kívül történő kiszállítása nem lehetséges, a határon túlra történő megrendelés esetén a megrendelést jogosultak vagyunk törölni, egyidejűleg Önt emailben tájékoztatjuk a megrendelés törléséről. Az ezzel kapcsolatban esetlegesen felmerülő problémákért nem vállalunk felelősséget.

10. A kiszállítást megelőzően a szállítási értesítőben, telefonon vagy emailben egyeztetjük Önnel a kiszállítás időpontját. Az Ön felelőssége gondoskodni arról, hogy az egyeztetett időszakban a csomag átvételét biztosítsa.

11. Amennyiben a kiszállítás során a csomag átvétele sikertelen, ennek tényéről emailben vagy telefonon a Szállító értesíti Önt. Az ismételt kiszállításért a Szállító külön szállítási díjat jogosult felszámítani.

12. A kiszállítás a megrendelésben megjelölt szállítási címre történik. Ön köteles kézbesítési címként olyan címet megadni, ahol a megrendelt termék átvételét biztosítani tudja. A pontatlanul vagy hibásan megadott kézbesítési címből eredő szállítási késedelemből, vagy a kézbesítés esetleges lehetetlenüléséből eredő károkért semmilyen felelősséget nem vállalunk.

13. A Szállító elsődlegesen a rendelésben megadott személy részére kézbesíti a megrendelt terméket. Más személy részére csak abban az esetben jogosult a terméket kézbesíteni, ha teljes bizonyító erejű magánokiratba foglalt meghatalmazással rendelkezik a csomag átvételére és a meghatalmazást a kézbesítéskor a szállító részére átadja. A szállító nem köteles a meghatalmazás valódiságát ellenőrizni.

14. Ön a csomag kézbesítésekor köteles a csomagot tételesen ellenőrizni, és hiánytalan teljesítés esetén az átvételi elismervényt aláírni. Hiánytalan kézbesítést tartalmazó átvételi elismervény esetén mennyiségi hiányosságokra vonatkozó reklamációkat nem fogadunk el.

15. Amennyiben Ön megtagadja a csomag átvételét, úgy köteles a kísérőokmányban feltüntetni az átvétel megtagadásának okát. Amennyiben nem jelöli meg a kézbesítéskor az átvétel megtagadásának okát, úgy a továbbiakban semmilyen, a termékkel vagy a megrendeléssel kapcsolatos reklamációt nem jogosult érvényesíteni. Az átvétel indoklás nélküli megtagadása esetén a szállítási költségek Önt terhelik.

16. Ön a csomag kézbesítésekor köteles ellenőrizni, hogy a számlában feltüntetett tételek a valóságban megegyeznek-e a megrendelt és kiszállított termékekkel. Probléma esetén kérjük 24 órán belül keresse Ügyfélszolgálatunkat a hiba elhárítása érdekében.